.






















love b love

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم

گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم

در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم

که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم

 



نظرات شما عزیزان:

kamy71
ساعت11:35---15 فروردين 1395
سلام وب خوبیه خیلی زیباست
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی


faeze
ساعت13:31---7 شهريور 1391
سلام لینکم خرابه لطفا درستش کن ممنون میشم با loxblog.com وارد کن بای منم لینکت میکنم

mahsa
ساعت18:10---6 شهريور 1391
سلام عزیزم واقعاعالی بودموفق باشی عزیزم خیلی قشنگ بود


ليلا
ساعت11:31---6 شهريور 1391
سلام واقعا وبلاگت عاليه بهتون تبريك ميگم

mahdiba (باران عشق) " مهدیبا "
ساعت22:40---5 شهريور 1391
سلام.برای تبادل لینک با من می تونی با نام و آدرس بالا با من در تماس باشی.خوشحال می شم از حضورت . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,ساعت 22:6 توسط sasan| |

طراح : sasan tabasi